අද කියන්න හදන්නේ සිදුවෙන අසාදාරණයක් ගැන. ඒ තමයි ශ්රී ලංකා ටෙලිකොම් ආයතනයෙන් කරන පාරිභෝගිකයන් ගනන් නොගන්නා ආකාරයක් ගැන. මේක සිදුවුනේ මටම නිසා සාක්ෂි කීපයක්ම ඉදිරිපත් කරන්න පුළුවන්. මීට මාසයකට පමණ ඉහතදී මම වැඩ කීපයක් සඳහා මාගේ හිතවතෙකුගේ අන්තර්ජාල සබඳතාවයක් භාවිතා කරන්නට පටන් ගත්තා. නමුත් එය විනාඩි කීපයකයට පසු අකර්මන්ය වුනා. පසුව විනාඩි කීපයකින් නැවත යථා තත්ත්වයට පත්වුන නිසා ගනන් ගත්තේ නෑ. නමුත් එය සැරින් සැරේ වෙන්න පටන් ගත්තු නිසා සහ අකර්මන්ය වී පවතින කාලය දිගු වෙන නිසාවෙන් ටෙලිකොම් ආයතනයේ පාරිභෝගික සේවා අංකයක් සම්බන්ධ කරගත්තා. නමුත් ඔවුන සාර්ථක විසඳුමක් දෙන්න නොහැකි වුන නිසා නැවත නැවත කතා කරන්නට වුනා.
නමුත් එය විසඳුමක් නොවුනත් කීප වාරයක් පැමිණිලි අංක ලැබුනා. පසුව ඔවුන්ගේ කණ්ඩායමක් එවන බව පවසමින් සිටියත් ඔවුන් එද්දී දින දෙකක් පමණ ගතවෙලා තිබුනා. පැමිණ තිබුනේ දුරකථන දෝශ සඳහා වූ තාක්ෂණික අංශයයි. ඔවුන් පැමිණ කීවේ අපට අදාල නැහැ අන්තර්ජාල කණ්ඩායම එවන්නම් කියලයි. තවත් දිනයකට පමණ පසු ආව තාක්ෂණික නිලධාරියා අන්තර්ජාලයට සම්බන්ධ කල අතර ඉක්මනින් පිටවී ගියා. ඔහු ගිය විටම වාගේ නැවත අන්තර්ජාල සම්බන්ධතාව නැතිවුනා. මේ සිදුවීම් පෙල දැනට සතියක කාලයක් වුනත් විසඳුමක් ලැබී නැහැ. නැවත නැවත කතා කරමින් ගෙන්වා ගත්තත් කිසි සාර්ථක විසඳුමක් නොලැබුන අතර මා කල යුතු කාර්යයන් පෙල දිනෙන් දින කල් යන්න පටන් ගත්තා. එයට හේතු වුනේ විනාඩි කීපයක ලැබෙන අන්තර්ජාල සබඳතාවයෙන් අමාරුවෙන් වැඩ කරගැනීමට සිදු වීමයි.
අවසන මාසයක් ඉකුත්ව ඇත. මට අවසානයට ලැබුණු පැමිණිලි අංකය ලැබී දැනට දින දෙකකි. එම අංකය 19136056 යි. සබදතාව සකස් කිරීම කල නොහැකි නම් ඒ බැව් පැවසීම මගින් අපට වෙනත් සබඳතාවයක් වෙනුවෙන් මුදල් බැරකල හැක. මුදල් ගෙවමින් මෙවන් සේවාවක් ලබාදීම නම් පල නැති කාණයකි. කෙසේ වෙතත් අවසානයේ ඇසිය යුතු එක් ප්රශ්ණයක් පවතී. එය නම් මුදල් ගෙවා ලබා ගන්නා සේවයක ආකාරය මෙයද? පාරිභෝගකයාට සේවා සැපයීම මේ ආකාරයෙන්ද? තවත් මේ සබඳතාව තිබෙන්නේ මා හිතවතාට වෙනත් සබඳතාවයක් වෙත මාරුවීමට තරම් කාලයක් මේ දිනවල නොමැති කම නිසාවෙනි. බලධාරීන් ඇස ගැටුනත් ප්රයෝජනයක් නොමැති බව දන්නවා වුනත් අන්තර්ජාලයේ මේ ආකාරයෙන් කොටා තබන්නේ හුදෙක් ලාංකික සන්නිවේදන මාධ්ය සපයන ආයතන පිලිබඳ අතිශය කලකිරීමෙනි.
No comments:
Post a Comment